These are chat archives for BSData/wh40k

14th
May 2017
flakpanda
@flakpanda
May 14 2017 04:03 UTC
i wonder if two always strikes first units just go in activation order then
Jon Kissinger
@alphalas
May 14 2017 13:58 UTC
Hey @FarseerVeraenthis @Kohato @GenWilhelm is there a away to get totals for upgrades to increase with unit counts live without deselecting and reselecting?
Points per model upgrades for full squads I mean
Simon Porter
@FarseerVeraenthis
May 14 2017 14:05 UTC
Yes.
It is tricky though, dark reapers in the Eldar cat should be an example...
Jon Kissinger
@alphalas
May 14 2017 14:09 UTC
Nope doesn't live update
Have to deselect/reselect starshot to get the updated costs
Simon Porter
@FarseerVeraenthis
May 14 2017 14:13 UTC
Really...?! I definitely have previously sorted that out... :-(
Well, ok, I thought I had
Jon Kissinger
@alphalas
May 14 2017 14:14 UTC
Maybe you did, but I'm thinking it's a BS thing
Dirk Bachert
@Thairne
May 14 2017 14:14 UTC
scouts with camo cloaks in DA catalogues?
would that work?
cost increases on model count
Jon Kissinger
@alphalas
May 14 2017 14:15 UTC
I'll check
Nope that doesn't live update either
Simon Porter
@FarseerVeraenthis
May 14 2017 14:16 UTC
It could be a BS quirk, but it's bloody annoying...
Jon Kissinger
@alphalas
May 14 2017 14:16 UTC
At least not on iOS, which probably means not android either
I'm thinking that's what it is
Because I know it did work previously
But now if you select something, then change the unit count, it doesn't update costs.
Simon Porter
@FarseerVeraenthis
May 14 2017 14:19 UTC
Yup, checked dark reapers on Android and it's the same... :-(
Dirk Bachert
@Thairne
May 14 2017 14:39 UTC
swifty
need more examples of those
the reroll any single one is good tho
Will Pattison
@GenWilhelm
May 14 2017 14:41 UTC
yeah, they mentioned rerolling charge distances and interrupting your opponents phases when they first talked about CP
zopha
@zopha
May 14 2017 14:48 UTC
Is that a grav gun on Bjorn?
flakpanda
@flakpanda
May 14 2017 14:53 UTC
Hellfrost cannon
Dirk Bachert
@Thairne
May 14 2017 18:56 UTC
I already hate blighttown. TOXIC MY ASS!
Earl Bishop
@DrTobogganMD
May 14 2017 19:23 UTC
Told ya
Dirk Bachert
@Thairne
May 14 2017 21:20 UTC
made it to the bottom. Stepped in water. Poisoned. Died.
Fucking labyrinthine invisible ladder shit
Earl Bishop
@DrTobogganMD
May 14 2017 22:01 UTC
Invisible?
Jon Kissinger
@alphalas
May 14 2017 22:05 UTC
jesus fucking christ - we have one bugrep in 30k where we have to go through and verify 287 points of constrain - just for rites of war.
cartag
@cartag
May 14 2017 22:06 UTC
Random question for you guys, does anybody know of a site that has pics of old GW models? I found a mini on ebay, but it has pieces I don't recognize in the blister pack and I'm wondering if there's a sculpt I'm not aware of for this mini
Jon Kissinger
@alphalas
May 14 2017 22:07 UTC
SOLegends.com, iirc
yup
cartag
@cartag
May 14 2017 22:07 UTC
Not having luck there
Jon Kissinger
@alphalas
May 14 2017 22:07 UTC
what's the mini?
sometimes you have to back-troll through SOL
cartag
@cartag
May 14 2017 22:08 UTC
Scyla Afingrimm
Jon Kissinger
@alphalas
May 14 2017 22:09 UTC
chaos?
cartag
@cartag
May 14 2017 22:09 UTC
aye
fantasy, not 40k
Earl Bishop
@DrTobogganMD
May 14 2017 22:10 UTC
coolminiornot
Usually has a pic of any mini I need
This guy?
cartag
@cartag
May 14 2017 22:12 UTC
Yup, but not that sculpt
There's at least two others
Earl Bishop
@DrTobogganMD
May 14 2017 22:13 UTC
what's the ebay link?
cartag
@cartag
May 14 2017 22:13 UTC
three if the one I'm basing the ebay listing off of doesn't just have extra parts in it
Earl Bishop
@DrTobogganMD
May 14 2017 22:13 UTC
I've never found a repository for old ed scupts
It looks like this sculpt, but why are there weapons in it? https://www.coolminiornot.com/67525?browseid=1580161
huh there are
cartag
@cartag
May 14 2017 22:15 UTC
That's what I was thinking too, but look at the ebay pic
bottom left hand corner are arms with weapons
Earl Bishop
@DrTobogganMD
May 14 2017 22:16 UTC
gw-whf-8537G.jpg
It looks like some bits are swapped
cartag
@cartag
May 14 2017 22:17 UTC
hmmm, and that one doesn't have it
Earl Bishop
@DrTobogganMD
May 14 2017 22:17 UTC
This is another blister I found.
not for sale
Just a google cached site
legs.
It's missing legs.
You have the body bit, two arms, tail, and head
  • 2 sword arms.
*plust
cartag
@cartag
May 14 2017 22:19 UTC
yeah, that's not being purchased lol
Earl Bishop
@DrTobogganMD
May 14 2017 22:19 UTC
if you're feeling generous
cartag
@cartag
May 14 2017 22:19 UTC
thanks for the assist :)
Earl Bishop
@DrTobogganMD
May 14 2017 22:19 UTC
message the seller
That seller looks like a resale selling account
he bought a lot and is unloading it, likely doens't know
np :)
I've done my fair share of lot reselling so i've gotten used to hunting for what a damned model actually is :p
cartag
@cartag
May 14 2017 22:23 UTC
I'm gradually getting all my Khornate heroes for AoS.
Valkia and Karanak already purchased, needing the rest
Since I'm not playing 40k right now, and nobody in my area plays AoS, time to just collect and paint
Earl Bishop
@DrTobogganMD
May 14 2017 22:28 UTC
yea, i'm sure it'll pick up here in a month
or 2
whenever 8th
cartag
@cartag
May 14 2017 22:29 UTC
Then my Blood Harvest will finally hit the table again