Where communities thrive


  • Join over 1.5M+ people
  • Join over 100K+ communities
  • Free without limits
  • Create your own community
People
Activity
  • Aug 17 09:32
    User @bjorno43 unbanned @linkin-park
  • Jun 20 21:19
    @bjorno43 banned @shenerd140
  • Apr 25 17:13
    @mstellaluna banned @cmal
  • Jan 08 22:05
    @mstellaluna banned @dertiuss323
  • Nov 07 2018 04:42
    User @texas2010 unbanned @ows-ali
  • Nov 02 2018 16:25
    @texas2010 banned @ows-ali
  • Oct 12 2018 05:50
    @bjorno43 banned @NACH74
  • Oct 05 2018 23:02
    @mstellaluna banned @JomoPipi
  • Sep 16 2018 12:21
    @bjorno43 banned @yash-kedia
  • Sep 16 2018 12:16
    @bjorno43 banned @vnikifirov
  • Sep 05 2018 08:12
    User @bjorno43 unbanned @androuino
  • Sep 05 2018 07:38
    @bjorno43 banned @androuino
  • Aug 23 2018 16:57
    User @bjorno43 unbanned @rahuldkjain
  • Aug 23 2018 16:23
    @bjorno43 banned @rahuldkjain
  • Jul 29 2018 14:13
    User @bjorno43 unbanned @jkyereh
  • Jul 29 2018 01:00
    @bjorno43 banned @jkyereh
  • Jul 10 2018 22:09
    @bjorno43 banned @manafn
  • Jul 06 2018 15:20
    @texas2010 banned @imlegend19
  • Jul 03 2018 12:28
    @bjorno43 banned @vbvmatta
  • Jun 29 2018 13:54
    @bjorno43 banned @OGTechnoBoy
alpox
@alpox
Mostly when you feel the need for a datarich application or flexibly changing content
MadsSN
@MadsSN
Ahh this twitch api thing is stupid -.-
Jonathan Cunanan
@jcunanan05
@alpox ohh i kinda get the picture now. when you operate on dynamic datas.. what do you think of vue? it kinda ships out of the box with the framework i'm learning now, laravel, I'm not sure whether to learn it or not :worried: :) haha
alpox
@alpox
@jcunanan05 If you use laravel, just go ahead and do so. Vue sounds like a great framework
Adrian Padurean
@Securiteru
@alpox, it's not doing what I asked :(
alpox
@alpox
@Securiteru Did you include jquery?
Adrian Padurean
@Securiteru
@alpox, I did, yes
@alpox, the syntax is correct in this form? "
$(document).ready(function(){
$("img").addClass("img-thumbnail center-block img-responsive");
});" ?
Jonathan Cunanan
@jcunanan05
ok thanks so much @alpox for the good advices that you gave :) :fire: :clap:
i'm kinda torn because react is popular than vue and they say angular is hard and such :))
and with front end i'm kinda a clean slate for now. haha
CamperBot
@camperbot
jcunanan05 sends brownie points to @alpox :sparkles: :thumbsup: :sparkles:
:warning: jcunanan05 already gave alpox points
Toby Pagan
@WarMonkeyX
Hey everyone. I have a quick question. Is it a good idea to learn HTML Pug at the beginning of learning or just learn standard HTML first?
alpox
@alpox
@Securiteru Looks alright to me. If you have a pen, you can show
Henry
@GitHub-Henry
@WarMonkeyX HTML cuz it is the foundation
Toby Pagan
@WarMonkeyX
Ok, kinda what I thought, but wanted to get an opinion from people more advanced than me haha, Thanks @GitHub-Henry
CamperBot
@camperbot
warmonkeyx sends brownie points to @github-henry :sparkles: :thumbsup: :sparkles:
:cookie: 335 | @github-henry |http://www.freecodecamp.com/github-henry
Pendramon
@Pendramon
Transition on visibility doesn't work? like slowly fade in/fade out
Matthias Lang
@MatLang
Here's my tribute page thus far: https://codepen.io/ltcMatt/full/wewvwO/. Would really appreciate any feedback. I'm somehow worried about the col-md design. When the window is big it kinda looks decent. Thx.
Adrian Padurean
@Securiteru
@MatLang, I also made one about Elon, lol! Also, in the top right side you can change view to /full/ and well it's a little better for showcasing it :D
Henry
@GitHub-Henry
@MatLang is this correct Leaves Stanford PhD program after two days to help found Zip2 my mistake
Matthias Lang
@MatLang
@Securiteru haha that's pretty cool! Although he has some weird character traits at times I absolutely like him :)
Adrian Padurean
@Securiteru
@GitHub-Henry, huh? are you asking me if the information is correct? :-o I don't know. I found this: "In 1995, at age 24, Musk moved to California to begin a PhD in applied physics and materials science at Stanford University, but left the program after two days to pursue his entrepreneurial aspirations in the areas of the Internet, renewable energy and outer space.[40][47] In 2002, he became a U.S. citizen.[48][49]"
Matthias Lang
@MatLang
@GitHub-Henry not sure about the loan but pretty sure that he left Stanford pretty early.
Henry
@GitHub-Henry
@MatLang the question is about grammar not fact, found perhaps should be fund?
Abhimanyu Ray
@maad-boy
how to set background img to body in codepen
i am having problem related to links
Matthias Lang
@MatLang
@GitHub-Henry hm I think found is the correct word for it.
Henry
@GitHub-Henry
@MatLang so he found Zip2 with a 28000 loan?
Pendramon
@Pendramon
xd
Henry
@GitHub-Henry
@MatLang now I get what you are saying, he was a founding member with a loan of 28k
Adrian Padurean
@Securiteru
@maad-boy https://www.w3schools.com/html/html_images.asp this website is really good
Matthias Lang
@MatLang
@GitHub-Henry lol, yes that is what I meant :D
Henry
@GitHub-Henry
@MatLang took me long enough, interesting guy, good tribute
Pendramon
@Pendramon
Is it somehow possible to jump straight to JSON APIs? like i just want to learn it i don't want my progress to save.
Adrian Padurean
@Securiteru
Matthias Lang
@MatLang
@GitHub-Henry I highly recommend his book: Elon Musk: Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future. In case you want to know more about him. Was just hearing the audio book in the last few weeks. His mindset is amazing. Thanks for having a look at my page :)
CamperBot
@camperbot
matlang sends brownie points to @github-henry :sparkles: :thumbsup: :sparkles:
:cookie: 336 | @github-henry |http://www.freecodecamp.com/github-henry
Matthias Lang
@MatLang
@Securiteru will have a look at it after launch, sorry need to go right now. BRB.
Abhimanyu Ray
@maad-boy
can someone help me with img links in codepen
Adrian Padurean
@Securiteru
@maad-boy, yes, wsup?
Abhimanyu Ray
@maad-boy
@Securiteru this is my code for image "<img src = "https://www.123rf.com/photo_23842787_two-dead-trunks-in-very-hot-and-dry-desert-by-sunset-360-degrees-panoramic-effect.html?term=very%2Bhot" target = "_blank">" its not working its somthing related to links
@Securiteru this is my code for image "<img src = "https://www.123rf.com/photo_23842787_two-dead-trunks-in-very-hot-and-dry-desert-by-sunset-360-degrees-panoramic-effect.html?term=very%2Bhot" target = "_blank">" its not working its somthing related to links
Pendramon
@Pendramon
Anyone knows if it is somehow possible to jump straight to JSON APIs? like i just want to learn it i don't want my progress to save on freeCodeCamp. Or do you know any good tutorials on it other than freeCodeCamp?
oh nvm apparently i can just do them if i wanted to xd
Henry
@GitHub-Henry
@Securiteru Elon is certainly an amazing man, interesting to learn about him with your tribute.
Adrian Padurean
@Securiteru
@GitHub-Henry Thx! :D
CamperBot
@camperbot
securiteru sends brownie points to @github-henry :sparkles: :thumbsup: :sparkles: