These are chat archives for LaunchAcademy/diplomats

5th
Jan 2015
Lorrayne Rocha
@lorrocha
Jan 05 2015 02:49
Ha, sorry! I was on vacation all last week. But from now on, I'm totally available for whatever.
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 15:09
Ok I just reached out to Parinda. If not her then I will start reaching out to people outside of launch.
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 15:14
alright, let’s see what happens
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 15:18
Parinda is in.
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 15:19
cool, that makes 7 then
David Williams
@davidsports
Jan 05 2015 15:19
May the odds be ever in your favor.
radio silence from here on out.
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 15:20
the game won’t really work if there is radio silence
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 15:20
Can someone add her? I'm on my phone
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 15:20
lol
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 15:24
So when's the draw?
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 15:24
Saturday
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 15:31
Ok. Do we need to do anything? Or are you just putting it into a random number generator?
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 15:31
yeah, gonna assign it randomly
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 15:31
Ok.
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 16:01
Why was Louis Hoang in here?
I kicked him out
thank god I didn't say anything too bad
David Williams
@davidsports
Jan 05 2015 16:01
lol
Parinda Darden
@pdarden
Jan 05 2015 16:01
Hahaha
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 16:01
rofl maybe I added him accidentally when I was adding parinda
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 16:10
hahah nice
I was afraid for a moment that people can just randomly add themselves in
aka infinite trolling possibilities
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 16:10
nah I am pretty sure it was me
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 16:10
I know other cohorts have dedicated cohort rooms
David Williams
@davidsports
Jan 05 2015 16:10
we don't :(
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 16:13
guess we don’t like eachother as much
Lorrayne Rocha
@lorrocha
Jan 05 2015 16:30
The Gitter Launch was our cohort room
Or the Launch Gitter * i guess. It's ours!
David Williams
@davidsports
Jan 05 2015 16:41
but then they let the peasants come.
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 16:43
yup!
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 16:46
filthy post winter 2013 fall cohort peasants
Lorrayne Rocha
@lorrocha
Jan 05 2015 18:52
Those peasants
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 18:57
lmao just realized I said winter 2013 fall, so much fail
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 19:24
lol!
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 20:57
omg I can't wait for this drawing
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 20:58
gonna be sweeet
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 20:58
why don't we do it now?
I want to know who I am!
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 20:58
I wanted to make sure everyone has time to learn the game
Lorrayne Rocha
@lorrocha
Jan 05 2015 21:36
Ohhhh yeeeah I have to do that...
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 21:37
here's how to play:
  1. distribute countries
  2. everybody gang up on dan carter
This message was deleted
jk
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 21:37
Three. mo’s units mysteriously disappear from the game board
damnit gitter
stop making it a one
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 21:37
I know
you have to put it into the same message
what poops
or else it starts over the count
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 21:38
:poop:
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 21:38
and somewhere in there everyone stops being friends with each other
and that's diplomacy
Lorrayne Rocha
@lorrocha
Jan 05 2015 21:51
:(
Hey guys, boardgame night this weekend maybe?
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 21:52
possibly
Lorrayne Rocha
@lorrocha
Jan 05 2015 21:52
Before the storms start and we all hole up in our respective homes to hibernate
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 21:54
I am never leaving my apartment again
goodbye outside world
Lorrayne Rocha
@lorrocha
Jan 05 2015 21:56
It's okay, party at Dan's house
Mo Zhu
@zhumo
Jan 05 2015 21:57
sleepover at Dan's house!
Lorrayne Rocha
@lorrocha
Jan 05 2015 21:57
Living in Dan's house!
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 21:59
you guys can move into faizaan’s room
I have no complaints
David Williams
@davidsports
Jan 05 2015 22:02
crickets
Daniel Carter
@dancarter
Jan 05 2015 22:05
guess no one wants to live there lol
Lorrayne Rocha
@lorrocha
Jan 05 2015 22:05
Hehehe