by

Where communities thrive


  • Join over 1.5M+ people
  • Join over 100K+ communities
  • Free without limits
  • Create your own community
People
Repo info
Activity
  • Jul 05 15:03
    Creeperface01 synchronize #2041
  • Jul 01 20:02
    SupremeMortal synchronize #2041
  • Jun 23 12:55
    SupremeMortal synchronize #2041
  • Jun 19 12:52
    SupremeMortal synchronize #2041
  • Jun 17 07:15
    SupremeMortal synchronize #2041
  • Jun 15 19:43

    dependabot[bot] on maven

    (compare)

  • Jun 15 19:43
    dependabot[bot] closed #2052
  • Jun 15 19:43
    dependabot[bot] commented #2052
  • Jun 15 19:43
    dependabot[bot] labeled #2062
  • Jun 15 19:43
    dependabot[bot] opened #2062
  • Jun 15 19:43

    dependabot[bot] on maven

    Bump netty-handler from 4.1.6.F… (compare)

  • Jun 12 15:22
    ZizzyZizzy commented #2061
  • Jun 12 02:16
    Aditz5041 opened #2061
  • Jun 10 20:24
    Sadtrxsh commented #676
  • Jun 10 15:39
    Creeperface01 synchronize #2041
  • Jun 10 15:33
    Creeperface01 synchronize #2041
  • Jun 10 15:22
    Creeperface01 synchronize #2041
  • Jun 05 21:50
    SupremeMortal synchronize #2041
  • Jun 05 21:49
    SupremeMortal synchronize #2041
  • Jun 05 21:49
    SupremeMortal synchronize #2041
AeSix
@AeSix
Yeah, but no successful builds :P
SupremeMortal
@SupremeMortal
Yeah. Half of it doesn't exist yet
AeSix
@AeSix
I'll see if I can get another dev involved for you :)
SupremeMortal
@SupremeMortal
Nah, it's fine. I'm getting along with it ok so far with Creeperface
Got a lot of uncommitted code anyway
AeSix
@AeSix
OK, Well I know spammy wanted to get involved in Nukkit dev, but was hesitant bcause of the lack of actual project management
Creeperface01
@Creeperface01
Rly I got ow banned in csgo for nothing -,-
SupremeMortal
@SupremeMortal
VAC doesn't lie :P
Creeperface01
@Creeperface01
Its ow :D
AeSix
@AeSix
damned cheaters lol
Creeperface01
@Creeperface01
But my friend has WH and I got banned and he didnt :D
And he just told mě where they are
SupremeMortal
@SupremeMortal
Well as people say. Move all your skins quick!
Creeperface01
@Creeperface01
I dont have skins 😂
I'll sell the account
SupremeMortal
@SupremeMortal
Rip. I haven't played the game in about 6 months and I've got skins lol
Creeperface01
@Creeperface01
Me too
AeSix
@AeSix
is there's a newer build of nemisys floating around somewhere?
Creeperface01
@Creeperface01
newer than what?
SupremeMortal
@SupremeMortal
Probably one that supports 1.2.5 commands?
AeSix
@AeSix
than one I'd been using since like august LOL
I found the ci :)
SupremeMortal
@SupremeMortal
AeSix
@AeSix
yup, is the one I found :P
Creeperface01
@Creeperface01
I think nemisys has nothing to do with commands :D
SupremeMortal
@SupremeMortal
Doesn't it need to decode the commands?
AeSix
@AeSix
I don't know... just know that there were issues with me connecting :)
I'm going to be taking a look at proxprox soon though

have either of you seen this:
https://github.com/DragonetMC/DragonProxy

Thoughts?

SupremeMortal
@SupremeMortal
The thing is, it can never be perfect
Creeperface01
@Creeperface01
no nemisys doesn't decode commands
it doesn't decode almost any packet :D
SupremeMortal
@SupremeMortal
@Creeperface01 Then how does it read commands?
AeSix
@AeSix
nah, not looking for perfection... looking for a shared lounge server experience, for chatting :)
@SupremeMortal I think the plugin reads them and passes back to the nemisys?
Creeperface01
@Creeperface01
synapse reads commands
and updates command list
SupremeMortal
@SupremeMortal
So they are sent back to nemisys from the node?
AeSix
@AeSix
the ones as needed I would assume are. Ineffecient as all hell imho
The one nice thing I like about the nemisys/synapse setup is the proxy/server connection auth... with the server having a shared key to be used to access the proxy
SupremeMortal
@SupremeMortal
I like that idea too however giving authority to nodes does mean if a key is leaked, anyone could simply connect their server.
Creeperface01
@Creeperface01
probably :D if you mean the same
and I think nothing happens if somebody connected to my Nemisys his server, because he can do nothing from synapse
AeSix
@AeSix
@SupremeMortal yeah, but couple that with a firewall, and it's an added layer
Jack
@imjack
Current proxy system you use @Creeperface01 ?
Creeperface01
@Creeperface01
nemisys
Creeperface01
@Creeperface01
do you know what is "input mode" in login packet? :D
SupremeMortal
@SupremeMortal
Where's that?
Creeperface01
@Creeperface01
chain data
I knew that but I forgot :D