Where communities thrive


  • Join over 1.5M+ people
  • Join over 100K+ communities
  • Free without limits
  • Create your own community
People
Repo info
Activity
xliiv
@xliiv
@damian1976 musi byc ta nazwa kategorii:
.rack .devices .device.category-chassis-blade .children .slot-11A {
top: 100px;
left: 100px;
}
chassis-blade
damian1976
@damian1976
juz ptrze
chodzi o blade'y, nie o kaste, tak?
✪ vi4m Marcin Kliks
@vi4m
spróbuj sam ;-). u nas się rysuje dobrze dzięki temu
damian1976
@damian1976
Edytujac model blade'a wybralem kategorie - chassis blade, kaste zostwilem tak jak byla
Efekt - bez zmian
z ciekawosci wyczyscilem cache, zmienilem w modelu obudowy na chassis blade a bladow na blade server, zapisalem i tez bez zmian
damian1976
@damian1976
poniewaz on tam wyswietla barcode w nazwach, poskracalem je - tez bez zmian, wiecej niz 5 nie miesci
?
@xliiv wg Ciebie chassus-blade musi byc kategoria Blade'a tak? nie obudowy
damian1976
@damian1976
chassis-blade*
damian1976
@damian1976
hej.Marcin, jestes moze?
damian1976
@damian1976
dzieki Arek za poprawke vis:)
damian1976
@damian1976

Warning at /assets/dc/add/device/

Incorrect string value: '\xC5\x82a II' for column 'location' at row 1

damian1976
@damian1976
Arkadiusz Adamski
@ar4s
możesz wykonać takie zapytanie na bazie?
SELECT
    TABLE_COLLATION
FROM
    information_schema.tables
WHERE
    table_schema = DATABASE()
    AND TABLE_NAME = 'ralph_assets_asset'
    AND TABLE_SCHEMA = 'ralph';
damian1976
@damian1976
latin1_swedish_ci :)
ALTER DATABASE <database_name> CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_unicode_ci; ?
Arkadiusz Adamski
@ar4s
tak
lub
SELECT
    CONCAT(
        'ALTER TABLE ', TABLE_SCHEMA, '.', TABLE_NAME,' CONVERT TO character set utf8 collate utf8_general_ci;'
    ) AS sql_string
FROM
    information_schema.tables
WHERE
    table_schema = DATABASE()
    AND TABLE_COLLATION <> 'utf8_general_ci';
to zapytanie wygeneruje Ci inne zapytania dla tabel ktore nie maja utf'a ustawionego
pamiętaj o backupie :)
damian1976
@damian1976
wszystkie mam do zmiany:)
Arek zanim ucieknesz - mam pytanko. Przed i po poprawie pod obudowa bladowa jest jeszcze na cala szerokosc racka na wysokoc 2U szare pole. Jak cos tak wstawie to znika. Ale dopoki jest puste to si epojawia
i jeszcze drugie pytanko. mam od pozycji 1 do 16 servery , kazdy na 2U wysokosci i polowe szerokosci. Lacznie 16 serwerow. Moge jakos zdefiniowac obudowe na 16U i w nia wsadzac serwery , kazdy na 2U wysokosci i pozycje 1A, 1B, 2A, 2B itd i on mi po rozmiesci ?
Arkadiusz Adamski
@ar4s
mogłbys przesłać screen'a?
damian1976
@damian1976
This message was deleted
chcialbym uniknac tworenia 8 obudow na kazda pare. daloby rade 1 obudowe na 16U i wsadzic tam wszystko?
Arkadiusz Adamski
@ar4s
wizualizacja - w chwili obecnej - opiera się na podstawie kategorii i jest na sztywno zdefiniowana w CSS'ach
niedługo poprawimy na rozwiazanie bardziej elastyczne
damian1976
@damian1976
ok, to rozumiem, jesli zdefuniuje obudowe jako chassis blade itd
chodzi mi tylko czy da rade z 1 obudowa
Arkadiusz Adamski
@ar4s
w nastepnej iteracji chcemy dodac pole w którym wybierasz layout dla kasty
damian1976
@damian1976
ok, czyli teraz nie da rady, tak? musze 8 obudow na kazde 2U, tak?
Arkadiusz Adamski
@ar4s
tak albo chasis blade na wysokosc 16U tylko ze bedziesz mial obrocone o 90 stopni
damian1976
@damian1976
z ciekawosci
nie wiem czy jest to bug
poczekaj sekundke na screena
teraz tak. od 17 do 19 to bylo to co wstawialem ostatnio na 3U. po poprawkach jest OK:) chociaz jak nic ponizej nie zaczalem wstawiac to mialem jasnym szarym ponizej na ok 3U (?). Teraz jak zaczalem wstawiac na 2U pomiedzy 15 a 17 (narazie 1 server) to mam taki efekt. I tu tez masz wyszarzone miedzy 12 a 15. dodatkowo serwer zajmuje 1/8 szerokosci (bede chcial wstawic tylko 2).
damian1976
@damian1976
?
damian1976
@damian1976
chyba jest blad przy wstawianiu multiple assets, pojawia sie blad http://dpaste.com/3AX8TVM
czy zachowanie, ze 2 serwey zajmuja 2/8 szerokosci racka jest OK? Co jesli chce wstawic tylko 2?
damian1976
@damian1976
jestes Arek?
✪ vi4m Marcin Kliks
@vi4m
damian oddzwonię do Ciebie, walczę o karpia i gęś aktualnie ;-)
vi4m @vi4m rzuca się przed siebie
damian1976
@damian1976
:) ok
chlopakow juz nie ma?