Where communities thrive


  • Join over 1.5M+ people
  • Join over 100K+ communities
  • Free without limits
  • Create your own community
People
Repo info
Activity
  • Jul 13 2016 12:29
    RickyCook unlabeled #498
  • Jul 13 2016 12:29
    RickyCook unlabeled #497
  • Jul 13 2016 12:29
    RickyCook closed #498
  • Jul 13 2016 12:29
    RickyCook closed #497
  • Jul 13 2016 12:29
    RickyCook synchronize #498
  • Jul 13 2016 12:28
    RickyCook commented #498
  • Jul 13 2016 12:27
    RickyCook synchronize #498
  • Jul 13 2016 12:27
    RickyCook commented #498
  • Jul 13 2016 12:25
    RickyCook edited #498
  • Jul 13 2016 12:25
    RickyCook labeled #498
  • Jul 13 2016 12:25
    RickyCook opened #498
  • Jul 13 2016 12:20
    RickyCook commented #497
  • Jul 13 2016 04:06
    RickyCook labeled #497
  • Jul 13 2016 04:06
    RickyCook labeled #497
  • Jul 13 2016 04:06
    RickyCook assigned #497
  • Jul 13 2016 04:06
    RickyCook labeled #497
  • Jul 13 2016 04:06
    RickyCook opened #497
  • Jul 11 2016 13:30
    RickyCook unlabeled #496
  • Jul 11 2016 13:30
    RickyCook closed #496
  • Jul 11 2016 13:26
    RickyCook labeled #496
Philip Jay
@ps-jay
the import?
that's done already
Ricky Cook
@RickyCook
oh yeah so it is :P
done
Philip Jay
@ps-jay
re: build.commit, I agree... but can't be avoided unless there was someway to query git without checking-out?..
Ricky Cook
@RickyCook
yeah... sadly not :P
i was thinking that we could have a "ref" field that gets removed when commit/tag are added
but that also seems not excellent
Philip Jay
@ps-jay
ah yeah
input reference -> (tag, hash)
shrugs
Ricky Cook
@RickyCook
mm
it's fine as is until there are problems with it
Philip Jay
@ps-jay
:-D
got an example of docker_fetch functionality ?
Ricky Cook
@RickyCook
like a helloworld?
i dont... but i could add it to one of them
Philip Jay
@ps-jay
yeah, s'pose so
not important tonight. just wondering
Ricky Cook
@RickyCook
yeah
also been thinking about how to do library builds... think i have a rough plan that should be pretty good :D
woah.... what happened here? O.o
Screen Shot 2015-01-28 at 10.27.38 pm.png
Philip Jay
@ps-jay
confused graph?
Ricky Cook
@RickyCook
maybe :P
Philip Jay
@ps-jay
that was one of the days you worked on it ?
Ricky Cook
@RickyCook
i cant remember
i think maybe
Philip Jay
@ps-jay
it was the build ancestor day I think
#29
Ricky Cook
@RickyCook
hmm
the git change history stuff is destroying me... MUCH harder than expected haha
that's what triggered this model stuff :P
actually
Philip Jay
@ps-jay
I best go and RSVP for infracoders next month : )
Ricky Cook
@RickyCook
hah yeah! xD
will give you special mention :P
Philip Jay
@ps-jay
heh
no need
anyway.. bed for me
ciao
Ricky Cook
@RickyCook
night!
Philip Jay
@ps-jay
You're not on the schedule for tomorrow night's infracoders?
Ricky Cook
@RickyCook
yeah... there was a mix up, but matt said that we'd try and fit in 3 talks
because jay invited half the fricken DDC :P
lol
... which im not unhappy about haha
Philip Jay
@ps-jay
Hopefully the food won't go cold ! hehe
it's gonna be stinking hot up there tomorrow :-/
jitran
@jitran
I hope your talk is not last on the list...