Where communities thrive


  • Join over 1.5M+ people
  • Join over 100K+ communities
  • Free without limits
  • Create your own community
People
Repo info
Activity
Joe Teo
@joekteo
are you guys able to meet up for 5-10mins after class? Simon is here today
Nick Mealey
@nickmealey
Yeah I can meet up. Downstairs?
Joe Teo
@joekteo
yeah we'll come find you guys once class is over
Joe Teo
@joekteo
http://www.postgresqltutorial.com/
study postgres simmon, we'll start building tmr
William Huang
@thewillhuang

git instructions

$ git checkout -b branchName
$ git pull origin master

make changes

$ git add -A
$ git commit -m 'commit message'
$ git push origin branchName

make pull request on git hub

~

Nick Mealey
@nickmealey
Hey, I'm going to move to everything using Sass for our project.
Nick Mealey
@nickmealey
Are you guys downstairs?
Joe Teo
@joekteo
no we are somewhere else working on the project now; feel free to use Sass, it won't break the codes
Nick Mealey
@nickmealey
Ok, I'm putting everything in "public" right now. Tomorrow we'll figure out the details
Nick Mealey
@nickmealey
Hey I'm upstairs. Let me know when you guys get in so we can chat
Simon Kim
@simon-kim
lol will you deleted my branch and fucked up all my stuff. had to re-clone the repository.
Kate Fleming
@KateFleming
hey, where you guys at?
Nick Mealey
@nickmealey
I'm upstairs
Kate Fleming
@KateFleming
Okay, just opened gitter I'm downstairs, Ill head up there
Nick Mealey
@nickmealey
Is the front end implemented yet? I'd like to get going on implemented the UI.
Joe Teo
@joekteo
tried really hard to try to implement the get api, but its just not working, gonna keep trying...
Joe Teo
@joekteo
gonna try again tmr; if it doesnt work we'll need to make the api with only a small sample of the bible
Joe Teo
@joekteo
simon, im gonna pass on that part to will. i'll be finishing up the jwt and adding the comments with you. try to get there asap
Nick Mealey
@nickmealey
Are there any views we can be working on?
Kate Fleming
@KateFleming
Im downstairs btw, it's like 10 degrees warmer
Nick Mealey
@nickmealey
Ok, I'll head down there
Joe Teo
@joekteo
you coming in soon simon?
William Huang
@thewillhuang
Kate Fleming
@KateFleming
hey guys, still cant get the server up I have no idea why. Is there any workaround to this?
Simon Kim
@simon-kim
are you guys still up by any chance?
Nick Mealey
@nickmealey
Yeah
Simon Kim
@simon-kim
we're actually working with another guy for the angular side because it keeps crashing for some reason
that means its really hard for you guys to work with anything..
and we're presenting at 10 :/
is there anything you can do right now?
like cleaning up the divs that have random information and stuff
or helping add a form for the login button using angluar?
Nick Mealey
@nickmealey
Ok, keep me updated. I'll be able to work on any views in the morning. I'll be pretty early.
There's not really much to be done, and creating a form is pretty easy. Just make the raw bits now and I can style them tomorrow morning.
Simon Kim
@simon-kim
we're trying to get the raw bits out right now but shit keeps breaking everytime we introduce something new
which is why we brought in another guy
Nick Mealey
@nickmealey
What's breaking?
Everything? :)
William Huang
@thewillhuang
lmao
fk angular?
Simon Kim
@simon-kim
it SHOULDNT be breaking but it is
is there a reason why the login/profile/search
is at the footer
Nick Mealey
@nickmealey
I just threw it in there as a link, their just placeholders
they're*
Simon Kim
@simon-kim
okay just wondering!
Nick Mealey
@nickmealey
We can put whatever link you guys want in either the header or footer, you'll notice that it becomes a mobile menu small.
I'd be happy to pitch in, if you have a view, send my way and I'll make it look good.
Like I said, I'll be up early tomorrow, so hopefully things will pan out